9 načina kako da se ne ugojite na odmoru

9 načina kako da se ne ugojite na odmoru

Kada planirate odmor, prvo verovatno odlučujete gde biste išli, zatim kako tamo stići, gde boraviti…

Međutim, ako razmišljate na vreme, možete isplanirati i kako da se hranite dok ste na letovanju!

Odlazak na odmor može poremetiti uobičajeni režim ishrane i rutinu vežbanja, ali svakako postoje načini da uživate u čarima putovanja, a da istovremeno izbegnete povratak kući sa nekoliko kilograma više.

Otkrivamo vam kako!

Mnogi od nas jednostavno ne mogu da se drže dijete ili nekog posebnog režima ishrane na odmoru, i, ako ćemo iskreno, to zaista može predstavljati pravi izazov.

Međutim, mnogi ni ne pokušavaju da ostanu na „pravom putu“ dok su na odmoru, makar to bilo i tako što će razmišljati o kombinaciji namirnica koje doručkuju, ručaju ili večeraju.

Naravno da treba da se opustite i uživate, ali vreme provedeno na odmoru može biti isplanirano tako da se kući vratite sa manje kilograma nego što ste imali pre putovanja!

Saveti za kontrolisanje unosa kalorija tokom putovanja

1. Prvi korak je svakako planiranje. Gde god da idete i kako god da putujete – avionom, autobusom ili kolima, zaista je bitno da budete dobro pripremljeni.

Postavite sebi cilj da se držite svoje uobičajene rutine koliko god da možete i primenjujte 80-20 pravilo: 80% vremena hranite se zdravo i pratite svoj režim ishrane, a 20% vremena dozvolite sebi “odmor” i kad je hrana u pitanju.

2. Ako putujete kolima, izbegnite brzu hranu, prodavnice i benzinske pumpe uglavnom nude nezdrave obroke.

Umesto toga, pripremite jednostavne, a zdrave obroke koje možete jesti tokom puta i obavezno spakujte voće. Takođe, možete napraviti i proteinske šejkove koji će vas držati sitim, te nećete imati želju da stajete usput i kupite neki hamburger ili čips.

3. Kao sjajan vid užine, kako god da putujete, uvek dobro posluže proteinske i integralne štanglice, bademi, lešnici ili sveža šargarepa. Veliki plus je i to što ove grickalice mogu da dobro doći i na samom odmoru, te slobodno spakujte više. Neće se pokvariti!

4. Čuvajte se kalorija u tečnoj formi. Kafe i kokteli u kojima toliko volimo da uživamo na plaži, često sadrže velike količine šećera, koje ne samo da goje, već ni ne uspevaju da utole žeđ!

Držite se vode, limunade bez šećera ili domaće pripremljenog, ledenog čaja, koji možete spremiti i u apartmanu!

5. Odmah po dolasku, napunite frižider lokalnim voćem i jogurtom koji vam mogu poslužiti kao užina na plaži.

Spremite sve što vam je potrebno unapred, kako vas pred sam odlazak na plažu ne bi mrzelo da na to gubite vreme.

6. Raspitajte se kod domaćina apartmana ili hotelskog osoblja u kojim restoranima možete jesti zdravu hranu. Salata, razne ribe i plodovi mora su uvek zdravija opcija od burgera i brze hrane na ulici.

7. Ukoliko vaš aranžman uključuje i doručak, i još švedski sto, pazite da se ne prejedete. Ovo se svakome može dogoditi kada imamo veliki izbor jela ispred sebe.

Umesto kroasana i drugog testa, birajte hranu koja će vas dugo držati sitim i koja će vam dati energiju za dan na suncu, poput jaja, i birajte voće umesto kolača.

8. Osim što ćete svakako plivati, iskoristite i vreme provedeno na plaži tako što ćete šetati obalom. Dobro se zaštitite kremom za sunčanje, i krenite u obilzak obale brzim hodom! Potrošićete kalorije, sunčati se, a istovremeno i zategnuti noge jer je brzi hod plićakom savršena vežba za zatezanje mišića!

9. Iskoristite prednosti superhrane! Često, kad se konačno opustimo na odmoru i počnemo da uživamo, dođe do pada imuniteta i nekako završimo sa virusom ili prehladom.

Ne dozvolite da vam se nešto slično dogodi tokom letovanja, te na vreme počnite da koristite namirnice koje vam mogu pomoći da ostanete zdravi i čili tokom celog letovanja. Recimo, Imuna de Gato je sjajan imunostimulant koji će čuvati vaš organizam od virusa, dok Herkampuri uspešno ubrzava metabolizam i sprečava opstipaciju koja često mnoge muči upravo na odmoru!

Uz dobar plan i malo truda sve je moguće! Uživajte u odmoru! Izvor: discovergoodnutrition.com

Može vam se svideti

Uspešno dodato u korpu.

Proizvod je dodat u korpu